לפעמים הדרך היחידה להרוויח היא לפנות לקונה רכבים לפירוק

כן כן קונה רכבים לפירוק, זאת הכותרת הלוהטת עכשיו במיוחד שלאחרונה יש דיבורים אפילו בזמן הקורונה על גריטה של מכוניות.
אנשים רבים מתייחסים לרכב שלהם כמו אל חלק מהמשפחה, הם משקיעים באביזרים יקרים, הם דואגים לנקות את הרכב בכל תקופת זמן קצרה ולבחור בצורה מוקפדת את המוסך אשר יטפל בכל בעיה אשר יכולה לצוץ עם הרכב.

אבל אין מה לעשות שישנם מקרים שונים בגינם הרכב מגיע למצב שלא ניתן להשתמש בו יותר, סיבות כמו התיישנות הרכב או כתוצאה מתאונה קשה שלא ניתן לשקם את הרכב לאחריה.
ואז גם אותם בעלים אשר היו מאוד קשורים רגשית לרכב שלהם, מגיעים למסקנה שאין ברירה אלא לנקוט בפעולה.

אחת הפעולות אשר עומדות לרשות בעלי הרכב, אשר רוצים אולי לנסות ולהרוויח בעבורו סכום כסף מסוים, היא למכור את הרכב לטובת פירוק חלקים, זה יכול להיות מצבר תקול או גיר,רצועת טיימינג וכדומה.
יש לא מעט חברות אשר תרות אחר קניית רכבים לפירוק, כשאת הרווח שלהן, החברות הללו עושות מפירוק החלקים של הרכב, מכירת החלקים התקינים כמו גם המתכת ממנה עשוי הרכב.

גרר פירוק רכבים
גרר פירוק רכבים מגיע עד אליכם, קונה רכבים לפירוק וגורר את הרכב

מוצאים קונה רכבים לפירוק (סוחר או חברה) וסוגרים עסקה

הליך מכירת רכב לצורך פירוק אמור להיות פשוט, יעיל ומהיר – בשלב הראשון יוצרים קשר עם אחת מאותן החברות אשר מחפשות לרכוש רכבים לצורך פירוק – ברוב המקרים, ניתן ליצור עמן קשר דרך רשת האינטרנט. בשלב הבא משוחחים עם נציג מטעם החברה ומבינים את פרטי העסקה ואם זה נשמע כמו משהו רלוונטי, אפשר להוציא את העסק המדוברת אל הפועל.
רוב החברות אשר מחפשות אחר קניית רכבים לפירוק, מוכנות לשלם במזומן עבור הרכב, כמו גם להגיע ולאסוף את הרכב ממקום המצאו – גם אם יש צורך להביא גרר לצורך ביצוע הפעולה.
חשוב לציין שסכום הכסף אשר יתקבל בעבור הרכב הוא לא גבוה במיוחד – יכול להתחיל בכמה מאות שקלים ולהגיע לסכום כסף גבוה יותר – בהתאם לסוג הרכב ולמצבו.
מה שכן, המוכרים נהנים מהעובדה שמישהו דואג לפנות את הרכב בעבורם וכמובן, גם מקבלים את סכום הכסף במזומן – וזה תמיד נחמד לקבל כסף במזומן ובעיקר עבור רכב שאין בו כל שימוש ולא קיימת דרך אחרת להוציא ממנו תועלת.

נקיטת פעולות לפני המכירה

מכוניות ישנות לפירוק
מכוניות ישנות לפירוק נמכרות בכל מקום

בשורה התחתונה, יש רק פעולה אחת מקדימה שכדאי לנקוט בה בכדי לבצע את העסקה מבלי לקחת סיכונים מיותרים.
הפעולה הראשונה היא לידע את המדינה שהרכב ירד מהכביש ולכן  נדרש מכם להגיע למשרד הרישוי או חיפוש אחר טופס מקוון אשר ייעודו ביטול רישום הרכב – אתם לא רוצים שהרכב יישאר על שמכם אחרי שתמכרו אותו מהסיבה הפשוטה, שאתם לא יכולים לדעת במאת האחוזים מה גורלו ולכן, עדיף להסדיר את הנושא הזה ובעיקר שזה מתאפשר בצורה קלה ומהירה.
זאת למעשה הפעולה היחידה אותה תדרשו לבצע בטרם סגירת העסקהעם קונה רכבים לפירוק, לכל שאר הפרטים תדאג כאמור החברה אשר תקנה ממכם את הרכב, כך שמלבד יצירת הקשר עם החברה, למעשה לא תדרשו לעשות כלום לכל אורך תהליך המכירה.

לפני שאתם מעבירים את המכונית הישנה לפירוק מומלץ קצת לעשות סקר שוק ולברר על נושא של רכבים לגריטה במידה והממשלה מפעילה את הפרוייקט, לאחרונה היו שמועות שהתוכנית חוזרת אך כמו שאנחנו לצערנו יודעים, דיבורים לחוד ומעשים לחוד, עם מי בודקים? פשוט מצלצלים למשרד התחבורה ואולי יהיה אור בנושא בקרוב מאוד אז תמשיכו לעקב!
עד אז במידה ואין פתרון, מומלץ למכור רכבים לסוחרים שהם קונים רכבים לפירוק, זה הפתרון בינתיים 🙂

Author: VKB SUPPORT