מצבר לסובארו פורסטר

מצבר לסובארו פורסטר

מחפשים מצבר איכותי לרכב הסובארו שלכם? זה ממש לא חלום! עד 30 דקות ויש לכם מצבר חדש,איכותי עם אחריות מלאה של היצרן, כל התענוג הזה במינימום זמן ומינימום עלות!

החלפת מצבר לסובארו פורסטר:

מצבר לסובארו פורסטר רק 395 שקלים מבית VOLTA

מצברים לסובארו פורסטר של VARTA במחיר מיוחד מ 600 ש"ח – 60 אמפר!

מצבר לסובארו פורסטר 60 אמפר של חברת MUTLU ב 560 שקלים

קנו מצבר לסובארו פורסטר זול עוד היום : 072-3927011

מצבר לסובארו פורסטר

מה חשוב ברכישת מצבר מלבד המחיר?

נכון שכשקונים מצבר לרכב מחיר הוא אחד הדברים העיקריים, אך אסור לשכוח לשים לב גם לדברים אחרים, לא פחות חשובים, בתהליך הרכישה. הראשון הוא המותג אליו משתייך המצבר. האם מדובר במותג עולמי מוכר או שמא בחברה פחות מוכרת? לא תמיד מותג יוקרתי משמעו מוצר איכותי, אך לפעמים מותגים אכן מצדיקים את מחירם הגבוה יחסית. הדרך הטובה ביותר לדעת היא להתייעץ עם מי שמוכר לכם את המצבר, שצריך לגלות בקיאות ואובייקטיביות ולייעץ לכם עבור המצבר המתאים ביותר עבור הרכב שלכם והתקציב שלכם.

חברת סוברו היא אחת החברות המובילות ביותר בענף הרכב ואחד הדגמים הפופולארים במיוחד כמיום הוא סובארו פורסטר, אצלנו תמצאו מצברים לסובארו פורסטר במבצע במחיר החל מ 370 שקלים, שירות לקוחות מקצועי העומד לרשותכם 24 שעות ביממה, יחס אישי והזמנה עד 40 דקות במרכז הארץ!

עוד דבר שחשוב לבדוק לפני הקניה הוא משך האחריות הניתנת על המוצר. פעמים רבות, משך האחריות משקף את רמת הביטחון של חברה מסוימת במוצר שלה. לכן, יש הבדל בין מצבר שמציעים עליו 12 חודשי אחריות לבין מצבר עם 24 חודשי אחריות. האחריות גם מעניקה לכם גיבוי במידה ויש תקלה או בלאי לא סביר ולכן, ככל שיש יותר חודשי אחריות, הקניה יותר משתלמת.

עוד עניין שחשוב לוודא הוא כמה אמפר מספק המצבר. ככל שלמצבר רמת אמפר גבוהה יותר, כך מחירו יהיה גבוה יותר אולם יחד עם זאת, לא מדובר במשהו שכדאי להתפשר אליו. ברכישת מצבר לרכב מחיר צריך להיות ביחס לאמפר של המצבר וזה אומר, שלפעמים עדיף להשקיע יותר ולקנות מצבר עם אמפר יותר גבוה מאשר להשקיע סכום נמוך במצבר שלא מתאים לאוטו שלכם ולשימוש בו.

החלפת מצבר לסובארו פורסטר

קנו מצבר לסובארו פורסטר זול עוד היום : 072-3927011

לפרטים והזמנת מצבר לSUBARU פורסטר לחצו כאן

Author: VKB SUPPORT