ויהי עור כיצד לנקות את ספות העור

ניקוי ספת עור

ספות עור הם אור לבית  והינם טקסטורה משמעותית בעיצוב הבית  ספות עור מעניקות אוירה יוקרתית ואיכותית לסלון הבית. כנשנכנסים לאולם התצוגה בחנות הרהיטים הספות עור הלבנות והבהירות מושכות את העין יותר מכל שאר הספות בחנות הן מזמינות ובעלות חזות יוקרתית ביותר. אז לאחר שמצאתם את הספה הייחודית שלכם והבאתם אותם אל הסלון מתברר למעשה כי לאחר תקופה מסוימת  הספות כבר אינם מה שהיו בייחוד כאשר מדובר בספות עור בהירות הן משנות מצבעם ומאבדות את הזוהר והברק שהיה להם לכן אם לא תשמרו על נקיון הספות הן במהרה יאבדו את הזוהר שלהם ישנם כמה שיטות על מנת לנקות  ולתחזק הספות עור.

שימוש במרכך עור

חובה להשתמש במרכך עור אחת לכמה חודשים ניתן להשגי מרכך עור בחנויות השונות כדאי ומולץ להשתמש דווקא במרככים שאינם בעלי חומרים כימיים אלא טבעיים שימוש במרכך עור גורם לכיסוי העור של הספה לקבל שומניות ולא להתבקע כפי שקורה בהרבה ספות עור.

שאיבת אבק

רבים חושבים כי שימוש בשואב אבק אינו מתאים לספות עור אלא לספות רגילות למעשה שימוש בשואב אבק מונע היווצרות של מצבורי אבק על הספה מצבור של אבק על הספה מונע ניקוי של כתמים שונים הנגרמים מכל מיני סיבות יש לשאוב את הספות אחת לשבוע לפחות כדי למנוע את הצטברות האבק. ניתן למצוא סוגים שונים של שואבי אבק המתאימים לשאיבת ספות

 

שימוש במים וסבון

כאשר רוצים לנקות את ספות העור על ידי מים וסבון חשוב לזכור כי אסור להשתמש ביותר מדי מים, אמנם משרד הבריאות בודק את מי השתיה בארץ אך עדיין הם מכילים חומרי חיטוי רבים אשר יכולים להזיק לעור  ולכן  מים רבים עלולים לפגוע בעור לכן לאחר שמבצעים שאיבת אבק יש לעבור על הספות עם מטלית לחה בלבד ולאחר מכן לנגב באמצעות מטלית רכה ויבשה.

השיטות הללו שומרות על מראה מבריק של הספה אך אינו מועיל כאשר ישנם כתמים ולכלוכים חזקים שאין ניתן להסירם על ידי השיטות הללו.

ניקוי ספת עור
ניקוי ספת עור

יש לדעת כי ישנם כמה סוגי לכלוכים היכולים להגיע אל הספה בסלון  לכלוך נוזלי מגיע כתוצאה משפיכה של נוזלים שונים על הספה כגון קפה, יין, קולה וכד' יש לזכור כי העור הוא חומר נושם וסופג אל תוכו את הנוזלים אשר נשפכים עליו מיד כאשר רואים שנשפך כל סוג של נוזל על הספה יש לנגבו מיד בעזרת מטלית יבשה ולאחר מכן לנקות עם מגבון לח. כמו כן יש להימנע מנהחת עיתונים על הספה העיתון עלול להשאיר סימן של הדיו על הספה עצמה. את הדיו ניתן לנקות באמצעות מעט אלכוהול וחומץ בזהירות מרבית על מנת לא להוריד את הצבע של הספה.תמיד יש לנסותלנקות במקום נתסר לפני שמנקים את כל הספה  בנוסף כתוצאה משימוש יומיומי בספה גוף האדם מפריש זיעה וחומרים שומניים שנדבקים לספה ויוצרים שכבה של שומן ולכלוך דבר המקשה יותר את ניקוי הספה.

כאשר קורים לנו כתמים כאלו אל לנו להתייאש מן הספה ולחשוב לקנות חדשה  במקרים כאלו מומלץ להשתמש בשירותיה של חברת נקיון ספות שהמומחיות שלה היא ניקוי ספות עור ובדים מיוחדים חברה מקצועית לניקוי ספות תשנה עבורנו את המבט. פניה לחברה לניקוי ספות היא הצעד הראשון בהחזרת הזוהר אל הספה שיתבצע בהמשך  חברה מקצועית תדע להחזיר את הספה לימי הזוהר שלה החברה תבצע עוברכם נקיון יסודי של הספה בייחוד שמדובר בספות לבנות אנשי המקצוע מומחים בנקיון באמצעות שימוש בחומרי נקוי מיוחדים אשר לא ניתן להשיג אותם בחנויות רגילות כמו כן יש צורך בידע מקדים איזה חומר להשתמש ואיך. וכמובן יש לכל חברה מקצועית מיכשור מתאים לעבודה עם ספות עור הזמנת חברת נקיון הוא הצעד הנכון לשמירה על אורך חיי הספה ולמראה של ספה זוהר כמו חדשה.

חברתנו עוסקת שנים רבות בתחום נקוי בדים וספות אנו מעניקים שירות אדיב ללקוחותינו לכל סוגי הספות והריהוט הקיים ומתחייבים לניקוי הטוב ביותר שתמצאו.

תוכלו להיכנס לאתרנו anycleaning ולהתרשם משלל האופתיות העומדות לרשותכם בכל הקשור בנקיון ספות ונקיון שטיחים ולקבל הצעת מחיר משתלמת ומיוחדת עבור נקיון הספות שלכם.

 

 

 

Author: charly